Romancele au farmec

Da, romancele au farmec. Si nu doar Farmec. Au acel ceva care-ti rupe gatul mintea.

Articolul de azi este dedicat femeii frumoase. Sunt tentat sa aleg varianta simpla, inspirata de pozele de larga circulatie

romancele_au_farmec
Insa nu despre simplitatea articolului este vorba ci despre frumusetea femeii.
Asadar am dificultati, vreau sa scriu (frumos) despre frumusetea femeii si totodata sa nu o dau in clasicele mele balarii.

Ca veni vorba de balarii…. Au innebunit salcamii – si tu vrei sa fiu cuminte?

Acum am o problema si mai mare, sa scriu frumos despre frumos, sa scriu mai amuzant decat poza arhi-cunoscuta, sa scriu mai cald decat melodia care-mi sparge timpanele din interior…..

Reiau. Romancele sunt frumoase. Atat de frumoase incat in oras se simte cum creste.
Creste nivelul testosteronului…toti barbatii se transforma in cocosi.

La semafor:
Eroii mei sunt doi cocoşi
De rasă, pintenaţi, frumoşi
Ca ofiţerii la paradă.
Doi cavaleri aristocraţi.
Dintr-o privire ofensaţi
Încep duelul fără spadă.
Au martori puii speriaţi.
Teren – o parte din ogradă, 
Dar n-au motiv de sfadă,
Căci nu se ştie-a cui e vina 
Misteru-nvăluie pricina, 
Deci: căutaţi găina...

Aha! deci gaina!
Am luat-o pe aratura, rau de tot, in loc sa scriu de romance frumoase scriu de gaina lui Toparceanu

Din amândouă părţile
Se-ncep ostilităţile.
Ei stau o clipă faţă-n faţă
Cu ciocurile la pământ,
Apoi deodată-şi iau avânt
Şi lupta-ncepe săltăreaţă:
Sar deodată,
Dau cu ciocul.
Cad alături,
Schimbă locul.
Bat din aripi,
Dau din gheare.
Unul cade,
Altul sare…
Iar s-atacă,
Iar se pişcă…
Dar deodată nu mai mişcă…
Faţă-n faţă, multă vreme,
Stau aşa, ca două gheme
Neclintite
Şi zburlite,
Până când, pe nesimţite,
Unul părăseşte sfada,
Întorcându-se cu coada…

S-au calmat, incer sa o fac si eu….sa fiu cool… sa scriu cu umor si cu drag si cu caldura despre femeia care mi-a facut mintea ghem.

Despre femeia de care nu te saturi….. ca deh! nu ma satur!

Sa revin. Farmec are o noua gama de produse cu cu ulei organic din flori de mac.
Nu stiu ce face macul pentru cosmetice insa stiu ce face macul. Face opium. Iar opiumul creaza dependenta.
Hmm.. asta sa fie cauza pentru care innebunesc cocosii salcamii ?!

Atunci ieşi de sub şopron
Un folozof-clapon,
Urât
Ş-atâta de bătrân încât
A dat în mintea puilor…
El s-a oprit în faţa lor
Cotcodăcind sonor:
– Eu dezaprob acest conflict.
E o ruşine, un delict
Nedemn de vremi civilizate.
Dar aşteptăm un viitor
Când, mândri de chemarea lor,
Cocoşii nu se vor mai bate…
Voi vă certaţi pentr-o găină,
Dar nu vedeţi? E curtea plină!

Pai da! e curtea plina, da’ asta-i problema, ca a mea e frumoasa, cea mai frumoasa dar au innebunit salcamii …..

Ba treceţi gardul la vecini,
Esti nebun?!
Că şi p-acolo sunt găini…
Dar nu asa frumoase…
De ce vă puneţi gheara-n gât?
Să lase unul cât de cât,
Să dea şi celălalt ceva, –

O da si farmec ceva, poate un Balsam hidratant

Eu, cât de cât, socot c-o da!

Acest articol este scris pentru super blog. Si daca ati ajuns sa cititi aceste ultime randuri va multumesc pentru rabdare. Eu nu mai am.
Abia astept sa-mi iau iubita-n brate. Si are pielea moale. Si are farmec.

Dap. De asta trebuia sa scriu! despre Farmec. Despre faptul ca romancele au Farmec

Iubit-o! …..Au innebunit salcamii!!!

 

 

 

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.