The secret …si un banc bun (prost)

Am auzit cu totii de “the secret” a fost la moda acum ceva ani.
Am sa va spun un secret. O informatie unica. Obtinuta in urma a zeci si sute de intalniri cu practicanti ai metodei.
Ideea the secret este sa-ti imaginezi realitatea asa cum o vrei. Sa experimentezi realitatea asa cum o vrei.
De exemplu. Daca iti doresti un Audi A7, experimenteaza, pune-ti poze cu audi-ul in baie, pune la cheile de la casa un breloc cu audi, du-te la show-room si fa un test drive cu noul audi a7.

Nu prea mai merge. Sa-ti spun si de ce. Pana acum primeam pe oricine vroia sa vina in show-room. Vedea, murea de placere, cerea oferta si pleca……si dus era.

Am schimbat politica. Ca sa intre cineva in show-room are 2 posibilitati:

1 are recomandare de la un client sau partenter, sau
2 are deja oferta acceptata.

Nu are sens sa-mi pierd vremea cu practicantii The Secret. Dureaza prea mult sa-si realizeze visele…..mult rau.

Acum am sa va spun un banc care mie mi-a placut tare mult. Mi la spus un client

Cei care au chelie in fata o au pentru ca gandesc foarte mult, deci dau cu mana pe frunte
Cei care au chelie in crestetul capului o au pentru ca f.t foarte mult, ii trage nevasta de cap.
Cei care au chelie de la frunte pana la ceafa se gandesc ca o sa f..@ foarte mult.

Asadar secretul “the secret” este ca poti sa chelesti. Aplicati cu grija aceasta metoda.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.