S-a mai adaugat ceva muzicii

Sunt norocos, avand un frate mai mare, muzica era de-a gata.

Combina, magnetofon, boxe, ac pick-up de inalta fidelitate.
Pasiunea lui pentru muzica s-a transmis.

Mai aveam si casete, viniluri sau benzi dupa caz.
Toate la cea mai buna calitate a vremurilor

Mai mult, diferenta de 5 ani intre noi insemna si accesul rapid de la Mihai Constantinescu la Queen, Led Zeppelin…The Cure, experienta sunetului imi era predata ca o stafeta.

Casetofonul dublu, dublat de o bunica plimbareata, insemna si apartenenta la un grup “de elita” care aducea noua muzica in tara care canta ode.

Muzica mi-a fost alaturi
in momentele bune

Sau mai precis muzica, pentru ca sunt norocos, mi-a creat multe din momentele bune.

Scoala generala m-a gasit cu toata discografia Bros. Depeche Mode nu era noutate.

Liceul a continut in acelasi stil, eram invitat la petreceri unde adesea aduceam boxe, amplificatore ba chiar si o orga de lumini facute din…ei bine dintr-un semafor. Acum dirija cu eleganta pasii de dans. Spre bucuria colegilor

Muzica m-a insotit pe intreaga viata si se lega, magic, doar de momente frumoase.

La un moment dat am scris un mesaj matinal catre un radio ca raspuns al unei teme- fara ce nu ai putea trai?

Am raspuns muzica! Din tot sufletul muzica!

Mult dupa facultate am intalnit un mos, un mos DJ.

Am baut o bere, apoi ne-am potolit setea cu apa. Multa apa.

M-a intrebat ce muzica ascult. Stiam modelul. i-am bagat chestii grele, pe placul mosilor cunoscatori de muzica. I-am spus de sound-ul doom metal, de chitara lui Hendrix…am mai aberat un pic in zona de black punk…..

Astea sunt muzici pe care le stie oricine, ma intrerupe mosul. Ce ai mai ascultat nou?

Pai…Armaghedon…

El insista: muzica noua! Ca doar nu crezi ca muzica buna s-a oprit la led zeppelin?

Dupa inca 3 sticle de apa imi sunau in urechi prin intermediul unor casti cat capul de mari niste ritmuri ciudate. Veneau din ipod-ul cu hard al mosului. Era primul contact cu muzica electro underground, cu drum & something…mosu’ asculta o muzica ciudata…

Ajuns acasa, cu setea potolita, am incercat sa regasesc sound-ul.

Nu-mi iesea.
Am dat un telefon, am primit un link de pe soundcloud…nimic. Sau, aproape nimic….credeam ca sunetul cool se datora consumului excesiv de apa.

Cateva zile mai tarziu, am avut o experienta extrasenzoriala

Duhul sunetistului bun

boxe edifier sunet bun

 

Duhul bun, spre deosebire de cel rau, aduce ceva bun.
Ca orice duh, are capacitatea de a se transforma, de a lua orice forma

Duhul sunetistului bun a luat o forma care urmareste functionalitatea.
Transmitandu-mi, daca mai era nevoie, definitia unui design modern.

Insa duhul sunetistului bun iti da muzica. Muzica noua cu sunete noi. Duhul iti da toata muzica, zeci de sunete niciodata auzite in zona de inalte.
Sute de noi senzatii cand timpanul vibreaza la medii si bass.

Duhul bun mi-a mai transmis ceva, la fel de magic:
Prin Blutooth muzica suna la fel de bine ca si cea transmisa catre boxe prin setul de cabluri cu mufe aurite. Insa e mai fain. Mai usor.

Jocurile suna altfel, S-ul nu se mai confunda cu sh, t-ul este T nu tz.

volum_boxe_edifier_R2730DB

Cu duhul sunetistului bun poate comunica atat ipod-ul vechi prin cabluri cat si PC-ul
Pot sa ascult muzica sau sa joc CS la birou pana vine patronul firmei de la etajul inferior. Daca vine cu laptopul-ul il bagam in retea.

Duhul bun din Edifier R2730DB este ascultator. Poti sa-i transmiti dorintele prin intermediul telecomenzii sau pentru reglaje fine, are butoanele pe lateralul uneia din boxe, astfel nici nu trebuie sa-ti misti ochii de la monitor.

Despre duhul sunetistului bun sunt multe de spus, insa ma opresc aici, momentan.
Odata cu proba 5 din super-blog 1 mi-am adus aminte de Szighet, cel mai mare festival de muzica din Europa, un festival despre libertatea muzicii, un festival despre cum muzica aduce sute de mii de oameni in aceeasi insula unde totul este permis in ritmul muzicii.

W855BT-Bluetooth


1. [Super Blog este o competitie de blogging, azi cei de la magazinultau.ro mi-au readus aminte de suntete, muzica, distractie, Sziget Festival… de cum emotiile se impletesc intr-un tot alaturi de un sunet clar.
Sunetul se explica greu, insa se intelege usor, daca-l asculti ….
Daca-l asculti, sunetul actioneaza ca un adeziv, fixand momentele bune. Apoi, cu un click, poti (re)trai senzatii unice care ies din acele doua paralelipipede de pe birou….e mai usor sa dai play decat sa spui “pa-ra -le -li-pi-pe-de “]

Leave a Reply

